HTML

Politikazabáló

Minden, ami politika. Minden politika. Szakmai és szubjektív szemmel. .................................... politikazabalo@gmail.com

Friss topikok

2021.10.12. 21:39 Politikazabáló

Márki-Zay kettős harca

Címkék: előválasztás Dobrev Klára Márki-Zay Péter

Sokan még mindig nem értik, főleg az ultrabalos oldalon, hogy az előválasztás azt is magával hozta, hogy a legtöbb ember nem csak a Fideszt váltaná le, de a régi ellenzéki politikát, politikusokat is. Karácsonynak valószínű megkönnyebbülés a visszalépés, főleg, hogy a bejelentése után a közvetlen munkatársai közül is többen kihátráltak mögüle. Az egyik legérdekesebb árulás Barabás Richárdé volt, aki régi harcostársa volt Karácsonynak, most mégis Dobrev mögé állt. A Karácsonyt támogató pártoknak sokkal inkább csak Karácsony népszerűsége volt fontos, mint a személye, és az, amit képviselt. 

Sokan még mindig nem értik, hogy a választást a Fidesz-árvák fogják eldönteni, és nem a biztos DK-szavazók, akik többet visznek, mint hoznak az ellenzéknek. A kétpólusúvá váló előválasztáskor Dobrev mögé beállók közül sokan bizony régi-régi emberek, akik csak hatalomváltást szeretnének, nem igazi rendszerváltást. Kimondhatjuk, hogy a Dobrev mögé beálló Oszkó Péter a múlt, Gál J. Zoltán a múlt, Demszky Gábor a múlt, Horváth Csaba a múlt, és még lehetne folytatni. 

Mindez csak azért fontos, mert ha netán Márki-Zay meg is nyerné az előválasztást, igen nehéz, szinte lehetetlen dolga lenne kormányfőként, mert mindenhez hatpárti egyetértés szükséges. Eddig ennél kevesebb párttal is alig működtek komoly konfliktusok nélkül a koalíciós kormányok. Persze azt is mérlegelnie kell majd a pártoknak, hogy egy idő előtti új választás ismét jó időre a Fidesz sikerét hozná.

Márki-Zaynak nem csak a Fidesszel és annak kétbites gonosz kampányával kell szembenéznie, hanem a régi ellenzék régi embereivel is. Kemény fába vágta a fejszéjét...

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://politikazabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr9516719096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2021.10.13. 07:08:38

"Mindez csak azért fontos, mert ha netán Márki-Zay meg is nyerné az előválasztást, igen nehéz, szinte lehetetlen dolga lenne kormányfőként, mert mindenhez hatpárti egyetértés szükséges."

Ami gyakorlatilag lehetetlen lenne úgy, hogy az a DK a legerõsebb erõ mögötte akiben az a Gyurcsány a fõnök aki anno Megyót is megpuccsolta. Ráadásul ez egy betegesen hatalommániás ember - ha normális lett volna már 2006-ban lemond, de legkésõbb 2009-ben a bukás után egy életre kivonult volna a politikából. De õ maradt, tudván tudva hogy ezzel Orbánt tartja a hatalomban. De õ marad, mert bízik benne hogy egyszer csak megbukik Orbán, vagy fejbe találja egy focilabda és akkor ismét övé lesz a trón. Addig pedig elég neki, hogy õk a legerõsebbek az ellenzékben.

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.10.13. 14:28:09

Fideszárva puffogás - már ha az az vagy és nem egy magabiztosan hülyeségeket zagyváló, semmittudó momentumos hülyegyerek. A nagy okos "fideszárvák" 2010-ben ránk hozták az azóta magát leválthatatlanná tévő Orbánt. Máig nem kértek bocsánatot tettükért. És még van képed szövegelni a múlt embereiről. Sőt: aki nem gyurcsányista, de most Dobrev mellé áll, mert idióta megnyilvánulásaival Márki-Zay-t már futóbolondnak, egy retardált baromnak tartja, az is a múlt embere. Mindenki az, aki most nem a kedvenced mellé áll.

Igazi bolsevista reakció. Kommunista ellenségkereső gondolkodásmód. Olyan igazi kommunista múltszagú írás volt ez az 1945-47 közötti rövidke átmenet időszakából.

morph on deer 2021.10.13. 20:58:58

“ Sokan még mindig nem értik, hogy a választást a Fidesz-árvák fogják eldönteni, és nem a biztos DK-szavazók, akik többet visznek, mint hoznak az ellenzéknek.”

Azt hiszem, azt meg te felejted ki a számításból, hogy aki a fidesz-árvák kedvében akar járni, az igen nagy valószínűséggel elveszti a bal- balközép és bizonyos fokig akár a jobbközép támogatását is.
Ezek ugyanis nem egy “fidesz light” kormányt akarnak látni orbán helyett, ráadásul nem egy ugyanolyan tekintélyelvű, erőszakos és gátlástalan személyt, komoly vallási hendikeppel, és özönvíz előtti erkölcsi- és nevelési elvekkel, amelyekre ráadásul büszke is!

A közhiedelemmel ellentétben sokakból vált ki ellenérzést, sokan elutasítják még az ötletét is annak, hogy ilyen embert egyáltalán a hatalom közelébe szabad engedni.

Ez azt is jelenti, hogy ha véletlenül nyerne is, elég hagyni, hogy fejjel menjen a falnak, és a fidesz kifilézi napokon belül, ha már nem lesz elég dumálni tekintve az igen gyatra felkészültségét.

És ez minden, csak nem jó hír az országnak.

ulpius66 2021.10.13. 21:05:35

@morph on deer:

Morfondírozó!

Teljesen egyetértek az általad leírtakkal!
(tudom ez igen-igen hülyén hangzik, de MZP által egy platformra kerültünk......bár én áprilisban az Orbánra fogok szavazni....)

jozsef_121 2021.10.13. 21:07:45

@midnight coder:

szeka.blog.hu/2021/09/03/kinossa_valt_a_fidesz_szamara_a_fudan_egyetem_ugye_de_nehez_lesz_szabadulnia_tole/full_commentlist/1#c40888686

ebben az országban valójában senkinek nem érdeke, hogy Orbán milliárdokat lopjon a komcsi Kínának a magyar adófizetők pénzéből arra, hogy komcsi ideológiát mossanak a fiatalok fejébe.

csak pár mongolFidióta ezt nem fogja fel.

te, aki egyébként úgy rühelled Kínát, mint a rongyot, igencsak be kellett, hogy fogjad az orrod, amikor rácuppantál Orbán faszára. mert neked ez nemcsak hazuaárulás, hanem a leginkább utált ellenségnek árulja el Orbán az országot.

Ekrü 2021.10.13. 21:18:04

@morph on deer:
Érdekes,hogy te vagy az első akiben felmerül,hogy a Fideszben azért nem egészen hülyék ülnek.A MZP fanok annyira el vannak telve önmagukkal és választottukkal,hogy fel sem merül bennük ,hogy esetleg a Fidesz is készül,csak éppen most még minek fárassza magát,ráér majd akkor lépni,ha eldőlt,hogy kinyerte a választást.
Így is lesz fél évük rá és elnézve MZP kinyilatkoztatásait nem is lesz nehéz dolguk....

jozsef_121 2021.10.13. 21:35:58

@Ekrü:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40938872

"Szerinted mennyi idő manapság átküldeni egy elfogatóparancsot?"

ezt a bűnözőt 10 év után fogták el, pedig el volt ítélve.

tehát mire Tiborczot vezetőszáron visszahoznák Spanyolországból, sajnos már nem biztos, hogy ott lesz. ezér tmenekült el a patkány.

idióta vagy, fingod nincs a világról, ezért vagy náci.

www.blikk.hu/aktualis/belfold/top-50-es-bunozo-tiz-ev-bujkalas-elfogtak/2nwjk1s

jozsef_121 2021.10.13. 21:59:01

@Ekrü:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok?full_commentlist=1#c40962336

"A szavazólapon ugyanis NEM lesz rajta Marki-Zay"

pontosan, faszfejkém. ahogy nem lesz rajta DObrev Klára sem, ha ő nyer.

tudod ki mi lesz a szavazólapon?

1) a listás helyen az összes ellenzéki párt, és mindegyik szavazója leszavazhat a saját pártjára veszteség nélkül, és le is fog

2) a közös egyéni jelölt, aki győzött az előválasztáson. márpedig az ellenzéki pártok megegyeztek arról, hogy el fogják fogadni azt, aki nyert. továbbá, minden demokratikus érzelmű, normális ember elfogadja azt, hogy aki nyert az előválasztáson, aki legesélyesebb ellenfele a Fideszes gecinek a másik oldalon, arra nyugodtan le lehet szavazni. és az előválasztások azt is megmutatták, hogy az ellenzéki választók elég szépen le is szavaznak egymás jelöltjeire. inkább, mint a hazaáruló, országromboló tolvajbanda Fideszre.

ha pedig MZP nyer, akkor azok az ellenzéki szavazók, akik rá szavaztak, és ebben az esetben ez az ellenzéki szavazók többsége, az azért tudni fogja, hogy a saját ellenzéki pártjára és az ellenzéki jelöltre kell szavazni ahhoz, hogy MZP legyen a miniszterlenök. az ellenzéki szavazók nem olyan hülyék ám, mint ti, a mongolFidióta, zsákfalusi, kisegítőiskolai selejtek.

ma már az összes ellenzéki párt nagyjából összes szavazója eljutott odáig, hogy Orbán a legszarabb, hazaáruló geci, tolvaj fasz. a Jobbikos eljutott odáig, hogy a DK-val való koalíció jobb, mint Orbán, és a DK-s eljutott oda, hogy a Jobbikkal való koalíció jobb,mint Orbán. Orbán most már annyira szétbaszta ezt az országot.

úgyhogy jó esélye van az ellenzéknek, és a legjobb megoldást találták Orbán elbaszott választási rendszerére.

érdemes még megnézni Babis mai bukását is. tanulságos. jobboldali-kalóz párt koalíció lesz ellene. mert a csehek is eljutottakodáig, hogy a demokrácia jobb, mint egy egy gecitolvaj diktátor. a jobb-bal koalíció is jobb, mint a gecitolvaj diktátor.

nyilván lehetséges, hogy 2022 áprilisában mégis újra a geci nyer, de, hogy az előválasztás és az összefogás eme formája a legjobb megoldás volt, az biztos. ahogy az is biztos, hogy aki nyer az előválasztáson, az a legjobb miniszterelnök-jelölt, és ahhoz kell tartani magukat az ellenzéki pártoknak. már csak azért is, mert orbáűni diktatórikus faszság volna nem azt támogatni.

Szulamith 2021.10.13. 22:04:52

Azt gondolom, hogy a migránsozás a mindennapjainkba is beköltözött. Semmi kulturált vita, csak a sok ingerült durva hangnem. Nincs mit csodálkozni azon, hogy az előválasztás jelöltjei is ekként viselkednek. Szavaztam, de akárki nyer, a harc folytatódik.Sajnos.

jozsef_121 2021.10.13. 22:08:02

@ulpius66:

parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40198998

amikor a mongolFidióta azzal jön, hogy a magyarok minden más népnél kövérebb és trehányabb. ami nem is igaz, hülyeség, meg szerintem a Fidesz nevében ezt még hangoztasd párszor, garantált a Fidesz bukása!

jozsef_121 2021.10.13. 22:17:11

@Ekrü:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808118

te figyusz, még a kínaiak maguk sem olyan vakhitű kommunista faszok, mint te, ők is elismerik, hogy a vakcinájuk nem a legjobb. te kommunistább vakhitű, agymosottabb szardarab vagy a legvakhitűbb kínai kommunistánál is.

index.hu/kulfold/2021/04/11/kina-vakcina-sinopharm-sinovac-keveres/

mondom, bazdmeg, te még akkor is a lövészárokban várod az ellenséget, amikor a Führer már rég főbe lőtte magát. te egy utolsó, senkiházi genetikai selejt vagy.

para_noir 2021.10.13. 22:20:46

MZP mögött nincs semmi és senki, nem is értem az egész jelenséget. Tegyük fel, hogy nyer az ellenzék jövőre, alakítanak valamilyen koalíciós kormányt, és majd bevesznek az élére egy full outsidert, akit ráadásul koalíció alkotó pártok java nem is kedvel, nem akar vele együtt dolgozni? Mekkora hülyeség már ez, dehogy lesz MZP min.elnök, még ha az ellenzék kétharmaddal nyer, akkor se lesz, nem támogatja az MSZP, nem támogatja a DK, nem támogatja a Jobbik, akkor mégis ki a franc fog belőle min. elnököt csinálni, és ha valami csoda folytán az lenne belőle mégis, hogy tartana össze 5-6 pártot egyszemélyben, kívülállóként? Ráadásul látszik, hogy MZP nagyon felkészületlen, ideges, dühös, hepciás politikus, nincs tapasztalata, nincs kellően vastag bőre, a legkisebb támadásra ordas módon reagál, és még csak klubon belül kapta az ívte, mi lesz ha beindul a Rogántóni féle karakterkiller rohamosztag? El kell felejteni MZP-t, ha lesz ellenzéki győzelem, lehet adni neki egy másodvonalbeli pozíciót, hogy ha politikus akar lenni, akkor edződjön, tanuljon.

2021.10.13. 22:22:02

@jozsef_121: csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni.

2021.10.13. 22:25:44

@Modus Csibe: én egy Fidesz árva vagyok de soha nem jutna eszembe erre a moslék koalícióra szavazni. Akkor inkább a szavazás napján iszom egy forró kávét és hatradolok.

jozsef_121 2021.10.13. 22:32:56

@midnight coder:

szeka.blog.hu/2021/09/03/kinossa_valt_a_fidesz_szamara_a_fudan_egyetem_ugye_de_nehez_lesz_szabadulnia_tole?full_commentlist=1#c40891810

ja, Szaud Arábiában nemrég még nem vezethettek a nők, ez persze hülyeség, és jogtalanság. de hol van ez ahhoz képest, hogy a büdös keresztényeid Boszniában kiirtottak 30 ezer embert?

te olyan beteg vagy, hogy ezt a kettőt egy lapon emlegeted. mert egy idióta genetikai selejt vagy. a kereszténységnél nem létezett agresszívebb, károsabb vallás a történelem során. jól jegyezd meg, te kis kereszténybuzi selejt!

ateistaklub.blog.hu/2021/07/16/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban

jozsef_121 2021.10.13. 22:39:02

@Team Vincent: "Akkor inkább a szavazás napján iszom egy forró kávét és hatradolok."
1) Meg ne égesd a nyelved!2) Ilyenek a mongolFidióta, kulturbunkó parasztok. Van ám a mobilján "á" betű, de azért ő azt írja, hogy "hatradolok", mert egy hazaáruló, magyargyűlölő fasz.

jozsef_121 2021.10.13. 22:40:57

@Team Vincent: @Team Vincent: "csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni."

Egyetértek. Szép vallomás volt részedről. A stílusod alapján tényleg nagy bunkó vagy.

2021.10.13. 22:46:33

@jozsef_121: látod látod fiam ezekkel a sorokkal amit kommentkent írtál, csak megint magadat mutattad be.
Ezt szeretem amikor tehetetlen dühötökben csak alantas primitív mocskolodasra futja az erőtökböl.

eloi 2021.10.13. 23:00:24

A lényeg, hogy az elmúlt nyolcvan év legjobb, legeredményesebb kormánya a helyén maradjon!

Tudom, tudom, sokan érzelemből fognak szavazni, és készek az öntökönszúrásra is, csak, jöjjön már egy hatpárti (!!!) kormány. Káoszkormány lenne, de mit számít az.

jozsef_121 2021.10.13. 23:00:29

@Team Vincent: politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca?full_commentlist=1#c40972542

csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni."

Egyetértek. Szép vallomás volt részedről. A stílusod alapján tényleg nagy bunkó vagy.

2021.10.13. 23:05:33

@jozsef_121: ejnye fiam, csak ismétlés magad. Csak ennyire futja? Nevetséges, nem inkább szánalmas vagy.
Menj inkább aludni, talán holnap jobb napod lesz

jozsef_121 2021.10.13. 23:10:19

@eloi:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok/full_commentlist/1#c40963000

"átértelmezzünk-e egy tízen ezer éves fogalmat,"

járj pottyantós vécére, sőt karós vécére! autó helyett járj lovaskocsival, mert ugye a "kocsi" először azt jelentette! tizenezerév nem tévedhet!

itt avn neked egy kis rövid érettségi tétel a szavak jelentésváltozásáról, néhány példával. neked ez nem volt meg, mert a kisegítőiskolából a gumiszobába buktál.

erettsegi.com/tetelek/nyelvtan/jelentesvaltozas/

itt egy hosszabb könyv, találsz benne pár tonna példát.

mek.oszk.hu/16900/16910/16910.pdf

ajánlom még figyelmedbe a nyelvújítás korának tanulmányozását, neked nyilván ez is kimaradt, és azt hiszed, hogy mi, magyarok még mindig Árpád nyelvén beszélünk. gyakorlatilag nincs olyan szó, aminek ne változott volna meg a jelentése.

olyan sötét vagy, amilyen csak egy mongolFidiótához illik! maradi, retardált, betonfejű fasz vagy.

body_andras 2021.10.14. 07:30:44

Az igazság az, hogy a dékások pont olyan hazaáruló gecik, mint a hithű fideszesek.

jozsef_121 2021.10.14. 07:54:34

@eloi: politikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok/full_commentlist/1#c40963050

"Tény 2: mindenki a maga holdudvarát eteti! Itthon is, Németországban is, az USA-ban is! "

tény a faszt! az nem tény, hogy hasból hazudozod a legnagyobb, éktelen baromságokat!

a tény az, hogy ha megnézel egy felmérést, amelyet a különféle országok vállalkozói között végeznek, akkor

www.transparency.org/en/cpi/2020/index/hun

akkor Németország 9. legjobb, Orbanisztán meg 69.

2009-ben még 46. volt Magyarország.

ez a tény, te kis hazudós, Fideszes geci, nem az, amit Orbán faszából szopsz!

jozsef_121 2021.10.14. 08:26:15

@eloi:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok/full_commentlist/1#c40962802

mondom, te egy idióta, tudatlan fasz vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

itt egy részletes videó, merthogy majdnem az egészet levideózta több forrás is

www.youtube.com/watch?v=kiSm0Nuqomg

1) Amikor Chauvin FLoyd nyakára lépett, akkor Floyd meg volt bilincselve. Olyan nagyon ellenállni, hogy drasztikus eszközöket kelljen bevetni nem tudott.
2) Floyd láthatóan totál zavart állapotban volt, kétszer elesett. Igazából már a legelején mentőt kellett volna hívni. Az az abszurdum, hogy hívtak is mentőt, és Chauvin azután térdepelt Floyd nyakára. Érted, te kis köcsög?! Chauvin egy olyan ember nyakára térdepelt, akihez már mentőt hívtak. Micsoda embertelen idióta fasz az ilyen?!
3) Chauvin egész biztosan nem térdepelt soha fehér ember bűnöző nyakán, és soha nem is tett volna ilyet. Csak a fekete ember nyakán térdelt, mert egy büdös rasszista, akárcsak te.

A bíróság egyértelműen elítélte Chauvint 22,5 év börtönre. ugathatsz itt, hogy sajtból van a Hold, de csak azt reklámozod, hogy a monmgolFidióták micsoda elmebeteg pszichopata selejtek.

ti mongolFidióták egy "másik univerzumban" éltek. ti pszichopata elmebetegek vagytok. fingotok nincs a valóságról és letagadnátok a jó édes kurva anyátokat is. ti vagytok a magyar genetikai selejt, a hulladék. a legalja. olyan sötétek vagytok, mint a bányató.

Nzoltan 2021.10.14. 08:35:56

Mzp-nek nehéz dolga lesz minelnökként. A párt nem támogatja a törekvéseit, és ha ténylegesen nem történik semmi, akkor a pártok rásütik a teszetoszaságát és fél év múlva lapátra teszik. Aztán jöhet feri.

jozsef_121 2021.10.14. 08:39:39

@Nzoltan: k.blog.hu/2021/07/17/kekva?full_commentlist=1#c40798722

figyusz, te kis mongolFidióta,

igen, Orbán 10 éve pusztítja az oktatást.

1) az oktatás költségvetése nevetésgesen alacsony

2) a tanárok fizetése nevetségesen alacsony

3) elüldözte a CEU-t, ahol nem a magyar adófizetők pénzéből folyt világszínvonalú oktatás. csak, mert neki nem tetszett az oktatás egy része. az ürügy az volt, hogy külföldi egyetem, most behív egy másik külföldi egyetemet

4) a tankötelezettség határát csökkentette

5) a NAT egy röhej.

6) a tankönyveket államosította, és röhejesen szar és agymosó tankönyveket adnak ki, mint egy kommunista diktatúrában

7) alapítványi sikola

ezt nem kompenzálhatja egy egyetem megépítésével. sőt, ront a helyzeten, hiszen megint magyar adófizetők pénzéből lesz egy szar, kommunista egyetem Magyarországon, és egyébként kétséges, hogy fog-e ott sok magyar tanulni egyáltalán

na, az ilyen oktatásból csak olyan hülye mongolFidióták lesznek, mint te.

Nzoltan 2021.10.14. 08:43:56

@jozsef_121: Aki átélte a balkáni háború időszakát jól tudja, hogy nem csak a szerbek pakoltak tele tömegsírokat. Csak azt azóta a nyugat politikai okokból elfelejti.
Amerika a szaúdiakkal karöltve készíti elő a következő balkáni háborút, ami a szerbek eltüntetését szolgálja. Mert el kell tüntetni minden oroszbarátot az élők sorából. Nyílt orosz-nyugati háborúban útban van egy cirill betűkkel író nemzet.

jozsef_121 2021.10.14. 08:48:03

@Nzoltan:

55plusz.blog.hu/2021/05/11/gender_es_ember_2021-ben?full_commentlist=1#c40632572

Kár, hogy nem vitt el a koronavírus, te kis férfisoviniszta genetikai selejt! Bekerültél volna a kórházba, és megláttad volna, hogy valószínűleg, tipikusan egy nő az, aki ápolónőként vállalja, hogy kimosson a szarból, és a járvány idején sok ilyen ápolónő akár tucatnyi beteggel is halálra dolgozta magát. Aztán beledöglöttél volna a járványba. Te simán megérdemelted volna, te kis férfisoviniszta fasz!

Ekrü 2021.10.14. 08:52:24

@Modus Csibe:
Igen én is jót röhögtem ezen a "Fidesz árvák" szövegen. Úgy látszik az ellenzék most ezzel próbálja hülyíteni a híveit.
Ha már árvák,akkor inkább Jobbik árvákról lehetne beszélni,hisz a Jobbik az a párt amelyik cserben hagyta a szavazóit....

Ekrü 2021.10.14. 08:57:20

@Team Vincent:
Igen én is így gondolom,hogy a Fidesz szavazók még ha magában a kormányban csalódtak volna valamiért,akkor sem szavaznának soha egy olyan koalára ahol ott vigyorog a Gyurcsi az ellenzék élén.Tegyenek bármilyen paprikajancsit is a élére.
Sőt szerintem a legtöbben ha látják,hogy a reális az esély ,hogy a DK irányítsa az ellenzéket inkább elmennek a Fideszre szavazni.

Ekrü 2021.10.14. 08:58:54

@Modus Csibe: Annyira azért ő sem árva,hogy erre a DK vezette moslékra szavazzon...:)))

jozsef_121 2021.10.14. 09:02:05

@Nzoltan:

1) A boszniai háborúban majd nyolcszor annyi bosnyák civil halt meg, mint szerb. és még úgy is több, mint négyszer annyi, hogy ha a horvátokat is a szerbekhez vesszük

politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca#c40972578

a katolikus és ortodox köcsögjeid vitték véghez európa legnagyobb népirtását az én életemben

2)Az ortodox köcsögjeid vallási fanatizmusból vitték ezt véghez.

ateistaklub.blog.hu/2021/07/16/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban

tanulj, te kis orosz-buzi, köcsög, náci fasz!

jozsef_121 2021.10.14. 09:07:12

@Ekrü:

@Ekrü: Hazudsz, mongolFidióta selejt!

vkarantennaplo.blog.hu/2021/04/17/ez_a_harc_lesz_a_vegso_227?full_commentlist=1#c40159264

1) A Pfizer-BioNtech vakcina nem manipulál gént, hanem mRNS technológián alapul. Mondjuk te ezt fel se fogod, olyan sötét vagy.

www.pfizer.hu/hu/az-mrns-vakcin%C3%A1kr%C3%B3l

2) A Pfizer-BioNtech vakcinát tudományos alapossággal tesztelték III. fázisú teszten, 43 ezer személlyel. A kínai vakcinát nem. A kínai vakcina hatásosságáről és mellékhatásairól alig tudunk valamit, megbízhatatlan, szer, drága vakcina. Csak egy olyan elmebeteg oltat vele, mint Orbán.

www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-conclude-phase-3-study-covid-19-vaccine

Ezek vagytok ti, mongolFidióták. Tudatlanok vagytok, hazudtok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

2021.10.14. 09:18:22

@Ekrü: Sőt szerintem a legtöbben ha látják,hogy a reális az esély ,hogy a DK irányítsa az ellenzéket inkább elmennek a Fideszre szavazni.

Ezt nagyon jól látod, biztosan a Fideszre fogok szavazni, ha szugseg lesz rá

jozsef_121 2021.10.14. 09:19:26

@Ekrü:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40673448

hol plakátolta tele Karácsony az adófizetők milliárdjaiból az országot, úgy, ahogy Rogánék csinálták a tőlünk lopott milliárdokból, te kis mongolFidióta, hazug disznó?!

2021.10.14. 09:19:40

@Modus Csibe: ennek ellenére biztosan a Fideszre fogok szavazni, ha szugseg lesz rá

2021.10.14. 09:22:30

@jozsef_121: fiam látom felebredtel. Sajnos az alvás nem használt, ugyanolyan rossz a stílusod mint tegnap. Mondd nincs neked semmi szegyenerzeted? Vagy ez egy olyan fogalom ami ismeretlen számodra?
És most jöhet megint a gyalázkodás :-)))))

jozsef_121 2021.10.14. 09:29:08

@Team Vincent: politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca?full_commentlist=1#c40972542

csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni."

Egyetértek. Szép vallomás volt részedről. A stílusod alapján tényleg nagy bunkó vagy.

ben2 2021.10.14. 09:29:29

@para_noir:

MZP-t illetően egyetértek, de Dorbrevvel meg az ellenzéki győzelem nem fog összejönni, ebben viszont MZP-nek van igaza.
Fidesz árvák ugyan vannak, de azok fejvesztve rohannak majd vissza Orbánhoz, ha csak közte meg Fletóné között lehet választani.

Az egész egyesült ellenzékes stratégia lényege az lett volna, hogy maguk elé tolják Medgyessy 2.0-ként Karigerit, aztán vagy Fletó kesztyűsbábjaként funkcionál, vagy mehet a lecsóba.
Maga az előválasztási műsor csak a 6 párt ultráinak megnyugtatásáról szólt volna, hogy hát Karigeri nyert, ez van srácok, nyeljétek le.
Erre a szerencsétlen ellenzéki szavazóbázis elkezdte komolyan venni, hogy tényleg demokráciásdit játszanak és nem arra szavazott, akire megmondták nekik. Ez okozza most a kavart, mert ebből már mindenki torkán lenyomható kompromisszumos jelölt nem lesz.
Így viszont a DK-n kívüli ellenzéki pártoknak gyakorlatilag a kormányváltás elmaradása vagy a teljes megsemmisülés között kell választania.

ben2 2021.10.14. 09:31:29

@Team Vincent:

Ne foglalkozz vele, ő csak Matyi, az osztály hülyéje. Minden topicot teleszarik, ha hagyják neki.

jozsef_121 2021.10.14. 09:33:14

@Team Vincent:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca?full_commentlist=1#c40972542

csak egy ritka nagy bunkó tud ilyen stílusban írni."

Egyetértek. Szép vallomás volt részedről. A stílusod alapján tényleg nagy bunkó vagy.

jozsef_121 2021.10.14. 09:37:41

@ben2: hagrid.blog.hu/2021/06/15/jobboldal_900?full_commentlist=1#c40719984

a magyar történelemben soha nem lopott annyit egyetlen kormány sem, mint Mészárosék. a magyar történelemben Horthy óta nem volt olyan népirtás, mint amit Orbán a koronavírus járvánnyal csinált. tehát Horthyék óta nem volt nagyobb országrontó és hazaáruló kormánya Magyarországnak, mint az Orbán qrmány. az oktatás, egészségügy tönkretétele, a diktatúra, a cenzura, a szegény emberek kizsákmányolása, és még sok ezer hazaáruló, országrontó elqrást meg felsorolni is nehéz.

midnight coder 2021.10.14. 09:41:58

@ben2: Igazából az ellenzéknek azt kellene belátnia, hogy kis hazánkban nem csak az Orbánt kellene távol tartani a hatalomtól, hanem a DK-t és az MSZP-t is. Most jelenleg az zajlik, hogy van két csapat gazember és a kettõ között lötyög pár eltévedt fazon. Az egyik csapat épp kormányon van, a másik pedig a lötyögõkkel úgy hívja magát hogy demokratikus ellenzék. De ha hatalomra kerülnének az semmivel nem javítana az átlagpolgár helyzetén, sõt. A megoldás itt csak az lehet, hogy mindkét csapatot el kellene engedni. Amíg nincs egy olyan harmadik erõ aki kijelenti, hogy én bizony egyik csapat gazemberrel sem fogok egy tálból cseresznyézni, addig itt az lesz ami most van.

MZP-re én is el mennék szavazni, ha lenne garancia arra, hogy nem csak arra lesz jó, hogy Fletóékat juttassa a hatalomra Orbánékkal szemben. De mivel a jelen felállás még mindig az, hogy ha az ellenzék nyernek akkor a DK lenne a királycsináló MZP-vel vagy nélküle, így itthon maradok. De a DK ellen még Orbánékra is leszavaznék.

Amire viszont biztosan nem fogok szavazni az a Jobbik, pedig utoljára jobb híján õket támogattam. De így, Fletóék zsebében ez ki van zárva.

jozsef_121 2021.10.14. 09:42:26

@ben2:

hagrid.blog.hu/2021/06/15/jobboldal_900?full_commentlist=1#c40719976

te totálidióta fasz! az iskolában a tanításnak viszonylag ritkán az a célja, hogy "te is így csináld". pozitív minták adása is célja az iskolai tanításnak, például irodalom és történelem órán. de a negatív példa is. és a legtöbb esetben pedig a dolgok megértéséről van szó. biológia órán például a gyerekeknek elmondják, hogy hogy szaporodnak a virágok. ezt nem azért tanítják, hogy a gyerekek várják a méheket, hanem azért, hogy megértsék a dolgot. mert tudod, a tudás hatalom. illetve tudod te a faszt, te olyan hót hülye vagy, honnan tudnál ilyeneket?

ideális esetben a gyerek az iskolában azt tanulja, hogy van homoszexualitás, van heteroszexualitás, és egyik sem bűn. ellenben a cukrosbácsi akkor is bűnt követ el, ha lányokat csábít el, és nem csak akkor, ha fiúkat. a cukrosbácsiban nem az a baj, hogy ha homoszexuális, hanem az, hogy ha pedofil, és törvénysértő módon az. te ezt nem fogod fel, mert te egy sötét, homofób, náci fasz vagy.

a gyerekek tanítása és felvilágosítása nélkül pontosan olyan selejtes, agyhalott homofób nácikat kapunk mint te, akik aztán a hazaáruló, országrontó Fideszes qrmányra szavaznak, és tönkrebasszák az országot.

jozsef_121 2021.10.14. 09:46:57

@midnight coder:

kiber.blog.hu/2021/09/24/a_gigabites_ddos_nyomaban?full_commentlist=1#c40938556

hát persze, nyuszika, te még hiszel az olyan mesékben, hogy a kínai hackerek véletlenül állítanak le ddos támadással egy rendszert.

eddig is tudtuk, hogy elmebeteg vagy, most se csalódtunk benned, te kis náci mongolFidióta.

jozsef_121 2021.10.14. 09:51:40

@midnight coder:

kiber.blog.hu/2021/09/24/a_gigabites_ddos_nyomaban?full_commentlist=1#c40938478

ti eddig egy ilyen rendszert úgy csináltatok, hogy még egy re-captcha se volt rajta, úgyhogy kussolsz. ti az elbaszásban is messze jobban teljesítetek bármely más pártnál és országnál, ti mongolFidióta nácik!

nektek még ddos támadás sem kell, hanem egy mezei Tomanovics Gergely is szétbassza a rendszeretek, ti kis elmebeteg, pszichopata, mongolFidióta selejtek!

444.hu/2021/07/26/eloben-kozvetiti-youtube-on-ahogy-az-algoritmusa-sorra-tolti-ki-a-nemzeti-konzultaciokat

midnight coder 2021.10.14. 09:51:45

@jozsef_121: "a magyar történelemben soha nem lopott annyit egyetlen kormány sem, mint Mészárosék. "

Matyika, tudod Orbánék sajtója nagyon jól tud segget nyalni, de a tényfeltárás nem annyira az erõs oldaluk. Ezért van az, hogy az MSZP lopásairól anno leginkább csak a Népszabóban olvashattál, ahol egymást jelentgették fel a különféle MSZP-s csoportocskák amikor már szorult a hurok. Ha Orbánéknak is olyan sajtójuk van mint a ballibnek, akkor valószínûleg nem csak piti, pár száz milliós csirkefogászatokról olvastál volna akkor sem.

És persze elszámoltatás 2010 után sem lett, és nem véletlenül. A DK azóta is Orbán legfontosabb segítõje, nélküle már háromszor elbukott volna.

Nzoltan 2021.10.14. 09:55:57

@jozsef_121: Ja, tényleg nem.
Károlyi átadta az ország háromnegyedét az antantnak és távozott.

jozsef_121 2021.10.14. 09:57:05

@ben2:

hagrid.blog.hu/2021/06/15/jobboldal_900?full_commentlist=1#c40719976

te totálidióta fasz! az iskolában a tanításnak viszonylag ritkán az a célja, hogy "te is így csináld". pozitív minták adása is célja az iskolai tanításnak, például irodalom és történelem órán. de a negatív példa is. és a legtöbb esetben pedig a dolgok megértéséről van szó. biológia órán például a gyerekeknek elmondják, hogy hogy szaporodnak a virágok. ezt nem azért tanítják, hogy a gyerekek várják a méheket, hanem azért, hogy megértsék a dolgot. mert tudod, a tudás hatalom. illetve tudod te a faszt, te olyan hót hülye vagy, honnan tudnál ilyeneket?

ideális esetben a gyerek az iskolában azt tanulja, hogy van homoszexualitás, van heteroszexualitás, és egyik sem bűn. ellenben a cukrosbácsi akkor is bűnt követ el, ha lányokat csábít el, és nem csak akkor, ha fiúkat. a cukrosbácsiban nem az a baj, hogy ha homoszexuális, hanem az, hogy ha pedofil, és törvénysértő módon az. te ezt nem fogod fel, mert te egy sötét, homofób, náci fasz vagy.

a gyerekek tanítása és felvilágosítása nélkül pontosan olyan selejtes, agyhalott homofób nácikat kapunk mint te, akik aztán a hazaáruló, országrontó Fideszes qrmányra szavaznak, és tönkrebasszák az országot.

midnight coder 2021.10.14. 09:58:04

@jozsef_121: Matyika, ez a rendszer még jóval Orbánék hatalomátvétele elõtt lett csinálva. Gyanítom nagy részén még az Internettós emberek dolgoztak. Másrészt, ahogy elnézem annyira az Orbánék hatalomátvételét sem látom rajta, semmivel nem lett ez kevésbé ellenzéki minta Telex elõtt. Amúgy pedig, ha én lették az ottani IT fõnök, te max. annyit tudnál tenni a blog.hu ellen, hogy rácsorgatod a nyáladat a billentyûzetre. Csak ott is vagy arról van szó, hogy a hûség a fontos a szaktudás helyett, vagy ami a valószínûbb, rég bevették a leszarom tablettát és túl sok erõforrást nem tesznek ebbe.

Fikalnyik Eugén 2021.10.14. 10:03:40

"Persze azt is mérlegelnie kell majd a pártoknak, hogy egy idő előtti új választás ismét jó időre a Fidesz sikerét hozná."

Ha lesz elszámoltatás, akkor Orbán vagy előzetesben csücsül vagy Moszkvába menekül. Bár akkor is lesz néhány elmeháborodott, aki hozzáláncolja majd magát a hatvanpusztai birtok aranyozott budijához és a puritán vezértől meghatódottan leszavaz a g@cire. Ennek feltétele, hogy ne a korábbi komcsi bűntársak kerüljenek a hatalomba...

jozsef_121 2021.10.14. 10:04:30

@midnight coder:

menekultek.blog.hu/2021/05/24/kozel_ezer_ausztraliaban_menedekjogot_kerot_fogadott_be_az_usa?full_commentlist=1#c40673340

téged kellene visszatoloncolni Szibériába, ahonnan jöttél, te kis náci selejt! Szépen megismernéd a tundrát, ahonnan származol, és ahonnan vett állati viselkedést még nem sikerült leküzdened. Bár a rénszarvas-vadász a tundrán, az hozzád képest atomfizikus.

midnight coder 2021.10.14. 10:04:45

@jozsef_121: "ellenben a cukrosbácsi akkor is bűnt követ el, ha lányokat csábít el, és nem csak akkor, ha fiúkat"

A cukrosbácsi sem azért csábít el gyerekeket mert csúnya gonosz ember, hanem azért mert beteg. Az egészséges férfi felnõtt nõhöz vonzódik. Aztán valami félremegy a programban és elkezd máshoz vonzódni: gyerekhez, kecskéhez, hullához, másik férfihoz. Aztán, hogy ennek a különbözõ mértékû megvalósítása épp bûn vagy nem, az az adott társadalom értékítéletének függvénye.

midnight coder 2021.10.14. 10:06:38

@jozsef_121: Matyika, egyszer már megbeszéltük, hogy a közel ezer migri akit az usákok nagy kegyesen befogadtak, itt európában kb. egy hétvége "termése". De ismétlés a tudás anyja.

midnight coder 2021.10.14. 10:07:45

@Fikalnyik Eugén: "Ha lesz elszámoltatás, akkor Orbán vagy előzetesben csücsül vagy Moszkvába menekül."

De nem lesz. Ahogy Orbánnak is hasznosabb Fletó madárijesztõként mint mártírként, ugyanez fordítva is igaz.

Heptihopter 2021.10.14. 10:10:34

Teljesen esélytelen az ellenzék jövőre. Karigeri kiesésével az egész tervük romba dőlt. Nem csodálkozom hogy Karigeri kifarolt az egészből. 6 párt bábja lett volna egyszerre. Gondolom rájött hogy inkább nyugodt életet akar. MZP is kihatrál majd, ha megnyeri az elôválasztást, egy ellenzéki győzelem esetén biztos az útja a politikai halálba, mert a DK és barátai kicsinálnák. Sokkal jobban megérné neki kiszállni és most vagy 4 év mulva kulon indulni, simán lenne elég nagy frakciója a parlamentben. Ha meg Dobrev nyeri az előválasztást, a Fidesz pezsgőt bonthat.

jozsef_121 2021.10.14. 10:12:09

@Fikalnyik Eugén: Petry Zsolt is egy olyan hülye, hogy érdemes lenne múzeumban mutogatni! 1) Először azt tanácsolja Gulácsi Péternek, aki egy másik magyar kapus Németországban, hogy ne tegyen politikai nyilatkozatokat. Tehát tök ugyanaz a két helyzet. 2) Még ugyanazokban a mondatokban tesz politikai nyilatkozatokat, de a következő kérdésben meg pláne. Ezzel rövid távon cáfolja magát. 3) Továbbá Petry bevándorlóként él Németországban, de a bevándorlók ellen uszít. Németország befogadó politikája ellen szólal fel, miközben Németországban él bevándorlóként. A második önellentmondás 4) Aztán csodálkozik, ha repül. Igen, van vélemény-szabadság. De a másik oldalon meg egy fociklubnak (vagy cégnek) megvan az a szabadsága, hogy olyan alkalmazottat alkalmazzon, aki nagy nyilvánosság előtt nem járatja le a klubbot. Egy cég bizony simán kirúghat, ha titkokat fecsegsz ki, vagy a cég ellen kampányolsz, vagy csak lejáratod a céget. Ebbe beletartozhat az is, ha rasszista nyilatkozatot teszel egy országos napilapban, és a cég úgy gondolja, hogy ez vállalhatatlan (teljesen jogosan.) Engem is kirúgna a cégem, ha egy napilapban hasonló nyilatkozatokat tennék.

jozsef_121 2021.10.14. 10:22:33

@midnight coder:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721990

" Ezek szerint úgy gondolod, hogy ha valami sok profitot termel, akkor nem baj ha sokan meghalnak miatta."

Te úgy gondolod, hogy a magán emberek fegyvertartása az USÁ-ban még úgy is jó, hogy semmi hasznot nem termel. Szerinted az auó rossz dolog, de a fegyver jó. Te erkölcsileg görény vagy.

Nzoltan 2021.10.14. 10:49:36

@midnight coder: A maszop eltűnt 600 milliárdos ingatlanvagyona csak egy kis tétel a listán.

ben2 2021.10.14. 10:59:43

@Fikalnyik Eugén:

Nem lesz elszámoltatás, először is, mert nem az ellenzék fog nyerni.
Másodszor mert egy jogállamban nem lehet a törvényeket figyelmen kívül hagyni akkor sem, ha azokat az elkövetők magukra írták.
Illetve lehet, de akkor a teljes status quo-t borítani kell, annak a következményeit pedig senki sem fogja magára vállalni.
1990-ben azért tartották meg a jogfolytonosságot a kommunista diktatúrával, mert különben újra kellett volna tárgyalni az összes nemzetközi szerződést, privatizációt, hitelfelvételt, mindent.
Most is ez a helyzet. Vagy az egészet borítod, vagy tudomásul veszed, hogy limitáltak a jogi lehetőségeid.
Nem véletlen, hogy kétharmados Fidesz uralom mellett is egész jól elmuzsikált a baloldali gazdasági elit (mínusz állami megrendelések persze), pedig nyilván lett volna rá igény, hogy "földönfutóvá tegyék" Fletóékat.

jozsef_121 2021.10.14. 10:59:58

@Nzoltan:

55plusz.blog.hu/2021/05/11/gender_es_ember_2021-ben?full_commentlist=1#c40632572

Kár, hogy nem vitt el a koronavírus, te kis férfisoviniszta genetikai selejt! Bekerültél volna a kórházba, és megláttad volna, hogy valószínűleg, tipikusan egy nő az, aki ápolónőként vállalja, hogy kimosson a szarból, és a járvány idején sok ilyen ápolónő akár tucatnyi beteggel is halálra dolgozta magát. Aztán beledöglöttél volna a járványba. Te simán megérdemelted volna, te kis férfisoviniszta fasz!

jozsef_121 2021.10.14. 11:03:48

@ben2:

hagrid.blog.hu/2021/06/15/jobboldal_900?full_commentlist=1#c40719976

te totálidióta fasz! az iskolában a tanításnak viszonylag ritkán az a célja, hogy "te is így csináld". pozitív minták adása is célja az iskolai tanításnak, például irodalom és történelem órán. de a negatív példa is. és a legtöbb esetben pedig a dolgok megértéséről van szó. biológia órán például a gyerekeknek elmondják, hogy hogy szaporodnak a virágok. ezt nem azért tanítják, hogy a gyerekek várják a méheket, hanem azért, hogy megértsék a dolgot. mert tudod, a tudás hatalom. illetve tudod te a faszt, te olyan hót hülye vagy, honnan tudnál ilyeneket?

ideális esetben a gyerek az iskolában azt tanulja, hogy van homoszexualitás, van heteroszexualitás, és egyik sem bűn. ellenben a cukrosbácsi akkor is bűnt követ el, ha lányokat csábít el, és nem csak akkor, ha fiúkat. a cukrosbácsiban nem az a baj, hogy ha homoszexuális, hanem az, hogy ha pedofil, és törvénysértő módon az. te ezt nem fogod fel, mert te egy sötét, homofób, náci fasz vagy.

a gyerekek tanítása és felvilágosítása nélkül pontosan olyan selejtes, agyhalott homofób nácikat kapunk mint te, akik aztán a hazaáruló, országrontó Fideszes qrmányra szavaznak, és tönkrebasszák az országot.

jozsef_121 2021.10.14. 11:14:01

@midnight coder: "ott is vagy arról van szó, hogy a hûség a fontos a szaktudás helyett, vagy ami a valószínûbb, rég bevették a leszarom tablettát "

hát, látod, ilyen kis pszichopata gecikre szavazol te. ugyanolyan pszichopata gecik, mint te. meg is érdemled, hogy leszarják a nagy világfájdalmadat.

és mivel én messze okosabb vagyok nálad, eme keretek között minden nap beletörlöm a pofádat a szarodba.

jozsef_121 2021.10.14. 11:14:50

@midnight coder: "ott is vagy arról van szó, hogy a hûség a fontos a szaktudás helyett, vagy ami a valószínûbb, rég bevették a leszarom tablettát "

hát, látod, ilyen kis pszichopata gecikre szavazol te. ugyanolyan pszichopata gecik, mint te. meg is érdemled, hogy leszarják a nagy világfájdalmadat.

és mivel én messze okosabb vagyok nálad, eme keretek között minden nap beletörlöm a pofádat a szarodba.

amit tökéletesen meg is érdemelsz, te kis beteg, homofób, náci, pszichopata genetikai selejt geci fasz!

jozsef_121 2021.10.14. 11:16:01

@midnight coder: politikazabalo.blog.hu/2021/10/12/marki-zay_kettos_harca/full_commentlist/1#c40973076

midnight coder: "ott is vagy arról van szó, hogy a hûség a fontos a szaktudás helyett, vagy ami a valószínûbb, rég bevették a leszarom tablettát "

hát, látod, ilyen kis pszichopata gecikre szavazol te. ugyanolyan pszichopata gecik, mint te. meg is érdemled, hogy leszarják a nagy világfájdalmadat, te kis loser.

és mivel én messze okosabb vagyok nálad, eme keretek között minden nap beletörlöm a pofádat a szarodba.

amit tökéletesen meg is érdemelsz, te kis beteg, homofób, náci, pszichopata genetikai selejt geci fasz!

ben2 2021.10.14. 11:53:24

@jozsef_121:

Fogd már be végre te agyhalott, csak úgy ömlik a szádból a szar.

Fikalnyik Eugén 2021.10.14. 12:13:41

@ben2:
Egyszerűen azért nem lesz elszámoltatás, mert ha egy Polttól független korrupció ellenes ügyészség* elkezdi vizsgálni a Velencei tavat, óhatatlanul is beleütközik pl. a Sukoró ügybe vagy száz másikba, ami mindkét nagy felet érinti, és pl a DK képviselők nem fogják megszavazni Gyurcsány mentelmi jogának felfüggesztését, ahogy a Fideszesek sem pl. Rogánét.

*ezt simán létre lehet hozni, egyszerű felessel, és azt is bele lehet írni a törvénybe, hogy "sima" ügyészség felé beterjesztési joga van, ha pedig nem vizsgálódik mint most, akkor bírósággal kikényszeríthető a vádemelés.

jozsef_121 2021.10.14. 12:25:37

@ben2: Fogd már be végre, te agyhalott, csak úgy ömlik a szádból a szar!

Te se ismered a magyar központozást, még ahhoz is hülye vagy, hogy legalább struktúrált szar ömöljön a szádból.

Billy Hill 2021.10.14. 16:36:29

@Team Vincent: "Mondd nincs neked [jozsef_121] semmi szegyenerzeted?" - Ramónát tudnám idézni a festékreklámból: "Ennek ugyan nem..." ;-)

Billy Hill 2021.10.14. 16:38:07

@ben2: Hát igen, qurva nagy elszámoltatások voltak eddig is. Keller László (2003) és Budai Gyula (2011) véres leszámolási akcióit azóta is suttogva meri csak emlegetni a nép... NOT.
süti beállítások módosítása